Is halftwee ’s nachts vandaag of gisteren?

Agenda’s en ik … Ik had er echt ‘zin an!’ en was dus van plan op de fiets lekkâh stoeâh over het Zuiderstrand naar de Fuut te komen. Jammerrrrrr, maar eigen schuld dikke bult.
Als je opeens weer een nieuwe taak erbij krijgt, het onderhouden van de website Vriendenvandenhaag.nl dan gaan data zo door elkaar lopen. Ik zit vandaag te werken aan excursies die plaats moeten hebben in Den Haag. Moet ik via php en/of met pdf invoeren. Voor de dag van morgen om halftwee ’s nachts. Is dat dan vandaag, gisteren of morgen? Is dat zaterdag of zondag?

20130714-125428.jpg

tsja … Druk, druk, druk …

In het geval van vandaag, gisteren dus. Helaas heb ik de Haagspraakbijeenkomst moeten missen maar er is ongetwijfeld weer een dynamische update in de maak waar ik het alsnog virtueel kan meemaken …

Auteur: Interniek

abnormaal digitaal, gadget man, chroniqueur, futurist, vindt toekomst leuker, Since 1994 online maar sinds kort ook liever niet ...

3 gedachten over “Is halftwee ’s nachts vandaag of gisteren?”

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.